Mysdag

Idag har varit en väldigt bra dag. Började med att jag fick sova lite längre än vanligt. 
Men fick stressa upp när Clara smsade mig 20 minuter innan samling om jag ville spela internmatch mot dalen-elit, med dalens div1. Det blev däremot ingen match, var så lite folk och ingen divison 1 spelare var där vad jag vet, så vi spelade med elittjejerna. Enormt bra träning att träna med de som är så pass bättre, och kul var det!!
Efter det var jag rätt trött och Emma kom hit, vi for ner på stan och hyrde filmer, kollade julklapp till min fina pojkvän och sen for jag hem och åt middag. Emma kommer hit senare ikväll och då ska vi mysa med våra filmer och sen så sover hon här. Imorrn har jag inga planer men jag tror jag ska träna lite, ut och springa och köra lite styrka. 
Blir jätte bra. 
Kram på er sålänge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0