29 november

Jag är så värdelös på "21 dagar" så jag känner att jag lägger ner det. Är rätt duktig på att updaterara denna blogg ändå tycker jag. 
Min dag har varit helt okej. Torsdagar är den längsta dagar vi har, men den gick fort och nu har jag varit hemma i ca 1,5 timme. Har skrivit en mening men dock den enda mening jag behövde skriva, på svenskan och sen bara tagit det lugnt. Om ca 20 minuter ska jag byta om för träning och sen bär det av. 
Otroligt mysigt att det börjat snöa på riktigt nu, julkänslan smyger sig på. 
Imorgon åker jag till min prins, vet inte när ännu ska prata med Klurran. Kramisar på er! 
Don't you know you have changed me?
Don't you know my wishes all came true?
You're my angel, now I want to do it all for you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0