21 dagar 1: Om mig

 
Som ni alla förmodligen redan vet heter jag Agnes Sandsjö. 
Föddes den 27 november 1996 på BB i Skövde. Och i den staden fortsatte jag att bo 8 år framåt. 
I augusti samma år jag skulle fylla åtta flyttade jag hit till Umeå eftersom att min pappa fått jobb. 
Och här bor jag ju och trivs som fisken i vattnet! :)) 
 
Jag läser ekonomiprogrammet på Dragonskolan och är jätte nöjd med mitt val av både program och skola. 
På min fritid spelar jag helst innebandy och umgås med mina vänner och pojkvän Joel. 
 
Jag och Joel har snart  varit tillsammans i 5 månader och jag ser inte att det är något problem med distansen. Jag tycker ofta att det är jätte jobbigt att vi bor 13 mil ifrån varandra, men vi löser det rätt bra genom att åka till varandra vissa veckodagar och träffas så mycket vi kan på helgerna. 
 
Det var väl allt jag kan komma på att berätta om mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0