14 december

Jag har inte bloggat alls på flera dagar och det finns ingen annan anledning till det än att jag helt enkelt glömt bloggen. Under dessa dagar har jag  tränat, pluggat och varit med Emma en av kvällarna. 
Just nu har jag franska, men jag har rätt lite att göra så jag leker mest runt på datorn..
Min fredag kommer vara rätt fullspäckad, efter skolan ska jag ut till överboda och köra upp inför skoterkortet, efter det ska jag städa mitt rum, handla mat till min lillebrors bortamatch imorrn och sen vara barnvakt åt honom fram tills Joel kommer hem runt 10. Skönt att de händer mycket så jag slipper vänta på Joel i flera timmar men segt som bara den också. Kramisar! 
hjärtat mitt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0